Nadiss İyi günler arkadaşlar🌸 4+2 günlük hamileyim ama acayip karın ve kasık ağrım var normal mi bunlar
Ozlmcgrci Nadiss normal canım yerleşme ağrıları kanaman olmadığı sürüce korkma bende aynı durumdayım 5 hafta 4 günlüğüz bizde daha önce 3 gebelık gecırdım ondan dolayı bılıyorum
1asel-duru Daha çok yeni bu haftada kese tutunmaya çalışıyor ağrı olabilir ama kanama ve ağrı şiddetli ise riskli olabilir keseyi gördünüz mü ilk muayne oldunuz mu