23+2 de Serklaj oldum. 25+1 im şuan. 2 hafta olucak. Ara ara karın ağrım, kasık ağrım ve vajinal ağrılarım oluyor. Doktor kasılma, kanama ve su gelmesi yoksa normal diyor. Ama ağrılar beni ne kadar stres yapmamaya çalışsam da strese sokuyor. Var mı serklajlı olup ağrıları olan destek olalım 😔