Arkadaşlar 38. Haftadayımm bugün kontrolüm vardı çocuk gayet iyi 3050 kg dı çatışma baktı gayet güzel normal yapabilirsin dedi 2 hafta ben beklerim dedi ama ben biran önce doğsun istiyorum sürekli yürüyorum hurma yiyorum ara ara squat çekiyorum duş alıyorum başka naparsam doğum yaklaşır