kahvetutkunu23 Selam hamile bayanlar 28 haftalik hamileyim bebegim kaburgama cok baski yapiyor agri oluyor bu yuzden bu durumu yasayan varmi
Busraakay_26 kahvetutkunu23 ben ikinci tremistre geçtiğim an yaşamaya başladım ahhh çeken bilir acısını
aysuyenihayat kahvetutkunu23 aynısını yaşıyorum. Sağ ön kaburgam o kadar ağrı va acı yapıyo ki bazen kırılcak gibi hissediyorum ama normalmiş alan daraldığı için:( rahim çok yer kaplıyomuş
Nirmala kahvetutkunu23 banada tekme yemekten fenalık gelmeye başladı bitmiyo tekmeleri kemiğim nasıl yerinde duruyor şaşırıyorm 😂 36+2 erkek bebek
kahvetutkunu23 Mommy61 sormayin oyle olunca uzaniyorum saga sola donduruyorum kendimi geciyor sonra cinsiyeti ne sizin😊