Merhaba, 24 haftalık hamileyim sabah uyandığımda tişörtümde bir ıslaklık vardı tam göğsümün orda. Rengini tam anlamadım tişörtüm pembe olduğu için ama koyu renkliydi. İnternetten baktım olabiliyormuş ama rengi pembe veya koyu olunca tehlikeli olabilir diyor. Fikri olan var mı endişelendim de biraz 😞