Kızlar selamlar ben bugün ilk defa alttan muayene oldum polikistik olduğumu öğrendim adetimde herhangi bi düzensizlik yok sadece döngü sürem evlendikten sonra uzadı 30-33 gün arası adet oluyorum doktor onun dışında herşeyin tertemiz ve çok güzel olduğunu onu da hiç sıkıntı etmemem gerektiğini söyledi kilo problemim vs. De olmadığı için ama ben kendimi alıkoyamıyorum ne yalan söyliyeyim üzüldüm bu şekilde olup ne kadar süre de hamile kaldınız bu süreç beni çok yorar mı onu öğrenmek istiyorum :( 2 yıllık evliyim henüz 2 aydır denedik