Muczm33 13 haftalık tüp bebekle hamileyim bikaç gündür sürekli lavaboya gitme isteğim oluyor gittiğimde de öyle çok idrarım yok ama sürekli sıkışmış gibiyim normal mi bu bnm ilk gebeliğim birde alt karın kaslarımda ve belimde adet ağrısı oluyor