Peri2 merhabalar.. öncelikle geçmiş olsun 🙏🏻 biz 5+5te gittiğimizde kalp atışı ne görülmüş ne duyulmuştu. Doktorum daha küçük biraz sabırlı olalım vakit verelim demişti. 7+1de gittiğimizde kalp atışını duyduk.. daha küçük olduğu için duyulmamış olabilir, kendinizi üzmeyin lütfen 🙏🏻