Figendogan Merhaba 38. haftamdayim asiri derecede pelvik te agri ve baski hissediyorum bacak aram asiri derecede agriyor bazen yürüyemiyorum Ama sancim yok.. dogum yakinmidir?
Ecrindemet Canim bende 37+5 im.Bugun kontrolum vardi.2.gebeligim bu arada.Daha gunun var bekliceksin dedi.Benimde agrilarim kasilmalarim cok oluyor ama hepsi yalanci 😂 Baskida cok hissediyorum ama gelen giden yok.Belli olmaz yani.
Figendogan Ecrindemet benimde ikinci hamileligim Ama ilk hamileligim mecburi sezeryan oldu 38+0 da o yüzden tecrübesizim normal dogum ne zman baslar diye merakla bekliyorum :))) Allah yardimcimiz olsun