Esraa79 valla senin hesaplama sastigi için çıkar çıkmaz diyemem. Bende de bir iki gün kanama oldu sonra düzene girdi yine adet günümde oldum. Betana baktırdın mi hiç kürtaj sonrası eğer sıfırlandıysa sonuçta gördüysen sıfır olduğunu bı test yap istersen ama betaya hiç bakılmadıysa yanılma yapabilir test boşuna heyecan yaşama. Bence bi doktora git sen kan tahlili vs bı yapsın