37+2 haftadayım. Sabahdan beri bi sırt ağrısı hafif bele vuran ağrım başladı. Arada yanlarımda ağrıyor acaba doğum belirtisi mi böbreklerimi mi üşüttüm bilemedim. Bulantı kusma oldu, bebişim aşağılara çok baskı yapıyor, karnım çok sertleşiyor. Büyük tuvaletim var gibi gidiyorum yok 🤷🏻♀️ eşimin işten çıkmasını bekliyorum acile gidecez bi. Eğer doğum belirtisi değilde bebişim büyüdüğü için başladıysa bu sırt ağrısı doğuma kadar nasıl dayanırım bilmiyorum, ayaktayken sanki sırtım tersine dönecek gibi oluyor, sancı desem karnımda kasıklarımda yada özel bölgemde herhangi bi ağrım yok. Ara ara karnımın altına bıçak saplanır gibi oluyor ama uzun sürmüyor ve yarım saate bi anca oluyo şaşırdım kaldım ilk doğum olacağı için tecrübesizim ne nedir bilemiyorum 😂