Anneolmak93 bana da çocuk beslenemiyor bekletmeye gerek yok demişti doktor ama dediği kilodan fazlaydı bile. Gerçi ölçüm yaptığı cihaz aynıydı yani de. Ben de o haftalarda radyasyonlu alanda çok olduğundan sıkıntı olmasın diye kabul ettim doğumun başlatılmasını. Hiç üzülme, çocuklar çok çabuk toparlıyor, sağlığı yerinde olsun da gerekirse zayıf olsun hiç önemli değil