Papatyam136 Evet kaç konu açtık bu rahim filmiyle ilgili şükür çektirdim bugün aneztesili bişey hissetmedim şükür hafif karın ve kaşık agrım vardı ona geçti nelere dıkkat etmeliyim 3 ay bekliycez dedi doktorum inşallah hamilelik oluşur 3 ayda
Zuhrezuhre Papatyam136 bende cektirmistim geçtiğimiz haziran ayında herhangi bir problem bulamadı doktorumuz eşimde de bende de ama oluşmadı bu ay femaraya başladık yarın da yumurta kontrolüm var inşallah bir şeyler güzel ilerler bekleyen herkesin beklediğini nur gibi indirir Allah kucağına inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻👼🏼👼🏻
Tgbclk Papatyam136 ilk üç gün hafif hafif ağrıların olacak doktorlar ilişki hakkında birşey demediler ama ben her ihtimale karşı 4 gün birliktelik yaşamadım inşallah gebelik oluşur