Esenturgay merhaba canım tel takılıyor büyümesini engelliyor doğumdan sonra da çıkarılıyor benim 2.gebeliğim ilk gebeliğim de de takılmıştı tam hatırlamıyorum ama sınırda baya dedi doğuma kadar böbrek idare etmez dedi ameliyatla takılıyor 10 dklık bi işlem narkoz falan vermeden yapıyorlar ama sizin çok fazla değil bol bol su tüketin bide büyüyen tarafa yatmayın küçülme de olabiliyormuş inşallah sizin küçülür geri