Kızlar 38 hafta 2 cm açıklık var sabah su tarzı bi şeyler geliyodu az az hastanede doktor muayene etti. Açılma devam ediyormuş. Eve gönderdi eve gelince lavaboya çıkınca pıhtılı gbi kanama geldi. Bu ne demek oluyor acaba ? Sancı yok sancı beklenmeli mi? Hastaneye mi gidilmeli?