Bde Kızlar yardım edin cuma günü sezaryen oldum iki gündür inanılmaz basım ağrıyor tavsiye verin lütfen
Elo211 Narkoz etkisinden olabilir kahve içebilirsin 🌼 Uykusuzluktan olabilir parol da alabilirsin canım geçmiş olsun bize de son 19 gun kaldi 😊♥️
1minik1anne Çok geçmiş olsun görümcem doğum yaptığında yanında kalmıştım bol bol sade neskafe için iyi geliyor tekrar geçmiş olsun ☺️