Benim de geriydi, cüce olabilir dediler1,5 yasa gelmeden bilinmez dediler. 44cm 2100 doğdu minicikti küvöze bile girmedi 37de doğdu, şimdi iki yasında yasıtlarını yakaladı maşallah gerçekten hiç gerilik yok fiziken-beynen. Sadece dua edin hayırlı saglıklı doğsunlar ben kendime son hftalarımı aglayarak zehir ettim siz etmeyin mutlu olun Allahın izniyle saglıkla dogup büyür ve yaşıtlarını yakalarlar