Cyln31 32+5 teyim bebeğim geçen ay 9 gün öndeydi bugün doktora gittim kilosu iki hafta önde dedi 2300 kilosu şuan bundan sonra herhafta gelmen lazım dedi bebeği iki hafta ilerde olanlar sizi ne tür süreç bekledi dogumunuzu iki hafta erkenmi başlattılar
Esra2019 Cyln31 benimde öyle 38.haftada sezaryen olunuyor ama önden gittiği için 37 de alırız dedi dr daha da erken alamayız zaten dedi. 37 küsürlerde yani