Valla soktorumla konustum ben son aylarda bi kere acık havada diplere gelmeden organik markayla bıyatabilirsin dedi bende pimpirikli olduğum için aveda diye bi marka buldum nerdeyse 81 ilde var anlasmalı kuaförleri hatta ünlüler falan hamileyken hep o markayla boyatmıslar vlog falan cekmişler youtubeda. Ben buldum o zaman kafayı yiyodum ne marka bulcam boyatcam diye bu konu burda gecince hemen paylasmak istiyorum ki boyatmak isteyenlerde bilsin. Yüzde 98 temiz içerik ama yinede kuaförünüze söyleyin sizi bahceye veya havadar biyere alsın. Biraz tuzlu fiyatı ama olsun en azından içim rahat etcek bide kobra muratın sarısın hali gibi gezmekten psikolojim bozuldu 😂