Kızlar merhaba 6 Mart’ta doktora gittiğimde yumurtan çatlamış 7-8 Mart beraber ol dedi. 2-3 gün önce reglim bitti dün ovülasyon testi yaptığımda bu şekil de çıktı bir ay içerisin de iki kere çatlama olabiliyor mu ? Çatlamam yaklaşmış mı bakarmısınız rica etsem
