Demt Eşimin babasının adı İbrahim ve onun adını koymami istiyorlar istemiyorum ama eşimi de arada bırakmak istemiyorum sizce çift isim şeklinde koymalimiyim yoksa başka isim mi düşünmeliyim
kalbiminpariltisi Demt ben büyüklerin yaşayan ya da vefat etmiş isimlerinin konulmasını doğru bulmuyorum, şükür öyle bir talep de gelmedi ama laf arasında hep söyledim ne kendi babamın ne eşimin babasının ismini koyarım diye. Her insanın ismi kendine özel olmalı bence bir başkasını düşünerek konuşmamalı 🌸
Burciin19 Demt siz istemiyorsanız koymak zorunda değilsiniz insanlar için yaşamıyoruz sonuçta ki bu sizin evladınız bırakın kim ne der ne düşünürü ☺️
Niidos Demt bende bu durumu yaşadım baktım eşim çok istiyor e aramızda bozulacaktı. İki isimli koyduk, mete nuri oldu 😊 ben karşıyım büyük ismi konulmasına kayınbabamla alakalı bi durum değil yani ama işte napcan eşim çok isteyince
Demt Böyle bi mutlu zamanımızda eşimin arada kalmasını yüzünün düşmesini de istemiyorum keşke anlayışlı olsalar
zzyynnpp Demt Aynı durumu yaşayanlardan biri de benim k.validemin ismi ve bir de bizim istediğimiz Rukiye Hifa (Rukiyeyi de peygamberimizin kizi nin ismi diye niyet aldım)
zzyynnpp Demt Sonuçta niyetimizi önemli peygamber ahlaklı olsun niyetiyle koyarsan bebegin de ona gore şekillenir boylece k.babanin özelliklerini de taşımamış olur
fizikcianne Demt benim kayınpederimin adı da İbrahim bana da bir kaç kez söylediler ama hiç tutundurmadım. Doğru bulmuyorum. İstemiyorum kesinlikle
Niidos Demt ben meteyi bilerek öne koydum🤭 ilk isim her zaman saha tercih ediliyor diye. Umarım en güzel uyumu bulursunuz. İlk benşmde içime hiç hiç sinmiyordu sonradan son şekliyle çok içime sindi🙏🏻
kadr3 Demt bende Mehmet istemiyorum eşimle hep kavgamız var ,benim ki de babasının ismini istiyor beni konustutmuyor bile , tek isim olucak babamim diyor bakalım benim 1 ay fkn kaldı dogumuma bakalım sonuç hangimizn istediği olucak