tkgziremmy06 Hamileyken noddle yiyen varmı dayanamıyorum sürekli yiyorum ama vicdan azabı cekiuorum 🥺
Mihrimahvuslat tkgziremmy06 iyi değil canım onun içindeki yağı çok zararlı yemesen daha iyi bebeğin içinde senin içinde
designermoms tkgziremmy06 doktorum bana paketli olan her şeyden uzak durmaya çalış demişti o zaten kötü biliyorsun tutabilirsen tut ben aşırı canım çekince 2 kere yemiştim
Ozge56 tkgziremmy06 aşırı canın çektiğinde ye fazlası iyi değil zaten o zararlı ama öyle 1 kere 2 kere yemekle hiç birsey olmaz. Zaten her yediğimiz organik değil artık