Merhabalar ..12 haftalık hamileyim. tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım. ..doktorum down sendromu ve sma testi istedi ..bugün ilk detaylı ultrasonla baktı bı sorun görmedi..bu testleri yaptırmak gerekli midir ? İkinci gebeliğim birincisinde yaptırmadım ama ikinci gebelikte bebekler ikiz …