MirayAlya saat 10 buçuk da ameliyathaneye aldılar beni ama hemen uyutmadılar doktoru bekledik biraz hatırlıyorum, 11.31 bebeğimin doğum saati. Odamda saate ilk baktığımda 12.20 olduğunu hatırlıyorum. Anneme ne kadar sürdü ne zaman geldim dediğimde 1 saat falan en fazla çok sürmedi dedi. Ben anca kendime gelebilmişim zaten çok bişi hatırlamıyorum :)