Elifcinar bende kaziklandim sandim.😃Ben sağlık ocağından yazdırdım başka yazmıştı. Eczaneci kadin dogum doktorları bunu öneriyor.d8gerleri de sigorta karşılamıyor dedi.5 tane folik asit bende folidoce aldım önceden duymustum diye. 120 TL yada 130 tlydi.