Yusufayazin__annesi Kizlar doktor bugün bana folik asit kullanmamı söyledi gebelik istediğim için herhangi birini alabilirsin dedi eczaneden en iyi folik asit hangisi tavsiyelerinizi bekliyorum
neanladinyurdagull Yusufayazin__annesi folbil kullanmıştım ilk hamileliğimde kullanır kullanmazda hamile kalmıştım şuan ikinciye hamileyim yine folbiol kullnacagim
Sahnedekimadam Gizzgzz imom omega canım Ben folidoce kullanmıştım, minicik içimi kolay @Yusufayazin__annesi
neanladinyurdagull Yusufayazin__annesi folbil kullanmıştım ilk hamileliğimde kullanır kullanmazda hamile kalmıştım şuan ikinciye hamileyim yine folbiol kullnacagim
Mihrimahvuslat neanladinyurdagull o folik asit hakkında bir ara bişeyler paylaşılmıştı burda tabi çok oldu internetten de baktım korktum vazgeçtim almaktan bugün sağlık ocağına gittim kan tahlili falan istedi ona göre folik asit verecek gebelik düşünüyorum da ben
neanladinyurdagull Mihrimahvuslat Hayırlısıyla kucağınız dolar inşallah.Folbiol haberini biliyorum bence tamamıyle bir karalama kampanyasıydı rakip firmaların yaptığı çünkü şuan hâlâ satışta ve yasaklanmadı 🙏
Zeeynep1 Yusufayazin__annesi folidoce kullanıyorum. İstersen sağlık ocağından aile hekimi ne de yazdirabilirsin.ama genelde kadin dogum Doktorları devletin karşıladıklarını pek vermiyor
Yenibirii Yusufayazin__annesi eczaneye de sor canim. Ben hamilelik öncesi folibol kullandim, icinde sadece folik asit vardi..suan Icerisinde vitaminde bulunan folik asit kullaniyorum. Onlar iyi oluyor ekstradan vitamin kullanman gerekmez
Ozlm_31 Mihrimahvuslat çok arastirmistim doktorum da aynı şekilde 400 mg olması gerekiyor demişti her folik Asit olmuyormuş ben folidays kullanıyorum
Bkmcnkr Yusufayazin__annesi bana doktorum gebelik öncesi Folibol vermişti. Hamile kaldıktan sonra da ilk 3 ay folibola devam ettim
Mihrimahvuslat neanladinyurdagull otizm falan yapıyor diye haber bile duydum hatta burda öyle post bile açılmıştı üstünden çok zaman geçti ama kafama takıldı dediğin gibi de olabilir sonuçta herkes birbiriyle yarış halinde
Mihrimahvuslat Ozlm_31 ben 2 yıl önce bir hamilelik yaşadım folbiol vermişti bana düşük yapınca içmeyi bıraktım bazı olumsuz şeyler duydum çünkü şimdi yine istiyoruz sağlık ocağındaki doktorum sonuçların çıksın folik asitte yazayım sana dedi
meryem2323 Bende 8 haftalık hamileyim folidevit kullanıyorum beni çok rahatsız ediyor mide bulantısı şişkinlik kabızlık falan yapıyor içmediğim gün daha iyiyim napacm bilmiyorum