Sadiyes Merhaba kızlar. Ben şuan 28+3 deyim. Doktorumun sekreteri 32. Haftada izine ayrılmam gerektiğini söyledi. Bu süreç nasıl ilerliyor doğum parası nasıl alıyoruz hiç bir bilgim yok. Bilgilendirebilecek birileri var mı acabaa
Glsacar32- Sadiyes ben 31. haftadayım perşembe günü 32 . hafta olucam ve inşallah çalışabilir rapor alacam
yagmurgunes Merhaba, 32de ayrılmak zorunda değiliz. Ancak 32de çalışıp çalışmayacağımıza dair bir rapor alıp iş yerimize vermemiz gerekiyor.
Kyy01 32 de çalışabilir raporu alabilirsiniz mecbur izne ayrılmak zorunda değilsin tabi istiyorsan 32 çalışamaz raporu alman lazim
Sadiyes Kyy01 Glsacar32- Yani ben çalışmaya devam etmek istiyorum zaten ağır bir işim yok peki çalışabilir raporu aldığımızda doğum parası vs nasıl alınıyor
Ahsenveannesi Sadiyes calışabilir raporu alınca devam edip normal maaşınızı alıyorsunuz. Doğum parası ise devlette ve özelde farklı işliyor
Gumus25 Sadiyes raporunuzu isyerine veriyorsunuz 37. Haftada izne çıkıyorsunuz. Doğum yapınca Bi belge veriyorlar onu da isyerine veriyorsunuz. İş yeriniz onaylıyor ona göre sgkdan para yatıyor
Glsacar32- Sadiyes ben devlette çalıştığım için aynı şekilde maaşımı alıcam özelde farklı oluyor sanırım