yagmur50 _senabaz 😂😂 bir ben zorlanmadım sanırım oğlumuz olsaydı asil olacaktı kesin ismi kızımız oluyor en başından beri belliydi hiçte değişmedi (Aysima )
Tugceocal yagmur50 Yaa bizde cinsiyeti bekliyoruz bizimde isimler hazır 😂 Hiç zor olmadı. Asilhan istiyoruz kız olursa da Elizan
Busece06 Aslan ismi benimde hayalim böyle lafı gecince diyorum bazı uyuzlar diyoki aile dizisinden mi görrrdüüğğğnnn heeeğğğğ ordan gördüğüğğm