Kızlar merhaba 10 martta sağlıksız gebelik geçirdiğim için zorunlu kürtaj oldum 2 hafta ilişki yasağı sonrasında 2 ay korunarak ilişki daha sonra korunmasız ilişki demişti hemşire ama ben hemen gebelik istiyorum kürtajdan sonra korunmayın hemen gebe kalanınız var mı varsa sıkıntı yaşadınız mı gebeliğinizde cevaplarsanız çok sevinirim