Ambrossia7 Arkadaşlar merhaba, 27. Haftama girdim. Çok hafif nezle oldum ama burun tıkanıklığım geçmiyor sanki hiç geçmicekmiş gibi spreyle yaşar oldum resmen duvar örülmüş gibi burun içime nefes alış verişi olmuyor bunu yaşayan veya önerisi olan var mıdır 😔
Eliyy Ambrossia7 bendede olmuştu bende visck sürmüştüm burnumun kenarlarına içine degdirmedim deniz suyu kullandım hiç bir faydası olması en iyisi visck oldu spreylerde fayda etmiyordu bende
Nurdan11_ ilgihazaal gece benimde çok fena tıkalı yahu 🤦🏼♀️ ben tuzlu gece lambaları var ya onlardan aldım gece yatarken yakıyorum bayağa düzeldi
MadameHappy34 Eliyy visck yasak canım alırken sordun mu? Bende alacaktım eczane de size yasak dediler.
Melissarslannn Aynı durumu yaşıyordum doktor İliadin sprey verdi günde en fazla 4 kere sık ve 5 günden fazla kullanma dedi. 10 gun olacak nerdeyse onsuz nefes alamıyorum sanırım doğurana kadar kullanacağım çünkü dayanamıyorum. Oksijensiz kalıp boğularak ölecekmis gibi hissetmek bebeğe ilaçtan daha fazla zarar verecektir.
Ambrossia7 Melissarslannn Evet bende otrivine kullanıyorum onu kullanabilirsin demişti ama buda bağımlılık yapıyor gibi onsuz nefes alamıyorum
Ambrossia7 Çok az vicksle buhar yapıp havluyla kapadım etrafımı oda biraz rahatlatıyor ama anlık tabi