Selamlar herkese
Kızım ile yarın 38+0 oluyoruz suyu sınırda olduğu için sabahtan yatış yapılacak ve suni sanci ile doğumu başlatacaklar
Bugün çatı muayenesi vardi normal doğuma uygun olduğumu söyledi hekim
Ama bebeğin suyu az olduğu için kendisinin gelmesini bekleyemem dedi
Gidişata göre normal ile başlayıp sezaryen ile bitebilir gebelik durumum
Dua edin bize lütfen