Semrat bende beta tekrar baktırmadım ama ultrason için konuşacağım son adet 16 ocak 4 haftalık kese görmem gerekirken doktor rahmin kalınlaşmış haftya tekrar gel dedi ve gittiğimde anca oluşmuştu, geç döllenme olabilir kalp atışında son adeti düzenleriz dedi bugün gittim kalp atışı duydum ve son adet tarhim artık 28 ocak olarak söyleyeceğim, seninde öyle olabilir