minikmelegim_ 12+0 de tahminde bulunmuştu doktorum. Aynı çıktı ve bir kızım vardı yine kızım oluyormuş 🥹 erkek olmasını çok istiyordum ama hayırlısı 😌 burda sormuştum çoğunluk erkek demişti :)
Eda_arslan minikmelegim_ 12 haftalıkta sırtı dönük bacak kapalıydı bakalım önümüzdeki perşembe kontrolüm var o zaman ne dicek doktor hayırlısı bakalım artık.
Esoo0698 minikmelegim_ Benimde bi kızım var şuan 17 haftalığım bi kızım daha olsun çok istiyordum ama oğluş olacakmış hayırlısı ☺️
262223-- minikmelegim_ 12+0 da erkeğe benziyor dedi 13+0 yine. Çağırdı %80 erkek dedi 17+5 gideceğim kesin ne diyecek bakalım 😂😂