Bu dönemde normal diyolar ama yinede bi doktorun görmesi iyi olur lekelenme ve kanamanın rengi farketmeksizin sorun demektir o yuzden haftan erken olduğundan ipi en başında sağlam tutmakta fayda var yinede sen bilirsin. Aynı sorunu bende yaşadım 5+2 yim şuan banada pruloton iğne ve progestan ilaç verdi kullanıyorum .