Muzlupuding yani beklediğiniz öneri bu mu bilmiyorum ama sinbonun kahve makinesini bekarken kullanıyorduk, çok memnun olduğum için çeyizime de aldım 3,5 yıldır da evimde kullanıyorum. Bir kez köpüksüz kahve içirmedi bize sağ olsun aslanım. Hem uygun fiyatlı hem de vaadini yerine getiriyor fazlasıyla. Eşim şu havalı makinelerden almak istiyor tezgahımda yer olmadığu ve makineden memnun olduğum için geri çeviriyorum şimdilik.