Merhaba kızlar;
Çam ve şakura hastanesinde normal doğum YAPAN anneler yaza bilir mi acaba ?
Refakatçi durumu nasıl ?
Ebelerin ve doktorun tavrı nasıl ?
Odalar nasıl ?
Normal doğumda kaç gün yatış yapılıyor ?
Sancı uzun sürse baştan atmak için hemen sezeryane başvururlar mı ?
Şimdiden teşekkür ederim…