Limonsekeri -mommm98 emzirirken süt gelmezse ağlıyor uyanıkken ondan bahsediyorum yoksa tabiki sürekli uyuyorsa sarılık belirtisi ilk zamanlar için
Nurasya merve211 bi litre suya bi çay kaşığı az değilmi bide kayısı hoşafı yapıyorum blendırdan geçirip içiyorum ama aklıma takıldı kayısı gaz yaparmı acaba bilen varmı ben bağırsakları çalıştırıyo diye içiyorum ama eminde olamadım