21_21 Ayezhanim benim e içimden kız geçiyor şuan 15 + 6 olduk 31 martta randevum var inşallah cinsiyetini öğrenebiliriz
Deyzi_2000 Bu ultrasyon görüntülerini kaç haftalıkken çektiniz zannedersem hepsi 12-13 hafta ancadir ben 10 haftalığım benim bu kadar net deil maşallah hepsine yani bebeği zor gorduk ultrasyonda öbür aya daha çok çok net görürüz inşallah..
rabia2705 @esmerella37 @Mustafayigitvebeytugannesi Fotoğrafları tekrar yükledim rica etsem bakar mısınız