zeyzey_06 Evet detaylıda çıktı, daha yeni başladı süreç, tuzlu yeme dedi, ağrı yapabilir dedi. Bir süre herhalde kan sulandırıcı ile izlenecek, bu hafta inşallah tekrar kontrolüm var. Benim yapım da gergin ve sinirli, stresli. O açıdan da tansiyonum yükselebiliyor. Evinizde de eğer yoksa, sadece hamilelik için değil, her daim çok önemli bir ihtiyaç olduğu için özellikle Omron marka kol manşonlu tansiyon ölçer tutmanızı ve dinlenir halde ölçüm yapmanızı tavsiye ederim. Doktorda benim tansiyonum da normalden yüksek çıkıyor ona hastane tansiyonu diyorlar. Kilom da doktorda haliyle farklı çıkıyor. En iyisi tansiyon ve kiloyu evde usülünce takip edip, doktora bildirmek. Tansiyon ölçmeden önce, hemen yemek yemiş olmayın, aç olmayın, duştan çıkmış, hareket etmiş, dışardan gelmiş, tuvalete bile girip çıkmış olmayın. Sakince dinlenir halde ölçüp not alın lütfen. Sevgiler ❤️