Umudum31 pappa degerim asiri yüksek değil mi herkesin 2 yada 3 civarı cikmis. Hiç böyle yüksek çıkan oldu mu acaba
esraEb Umudum31 evet , bayağı yüksekmiş. İnşallah ciddi bir şey değildir 🙏 üstte kalsın diye yorum yazdım.
Didembyr Umudum31 lütfen kendinizi strese sokmayın çünkü bu testler doğruluk oranı oldukça dusuk doktorunuzun açıklamasını bekleyin
Eceecim Umudum31 benim düşük çıkmıştı aksine. Yüksek çıktığında doktorunuz yorumu ne oldu merak ettim. Geçmiş olsun bu arada. Canınızı sıkmayın
Salihaa16 Umudum31 canım sonucların nasıl cıktı ne dediler benim de pappA 2427,5 cıkmıs sizinkine yakın neyi ifade ediyor acaba. Hcg de 23,24
Gamzeddr Salihaa16 merhaba benim de 12. Haftada Pappa değerim 2167 çıktı. Henüz doktora gitmedim diğer değerleri bekliyorum. Bu durum kötü bir şey mi bilgi aldınız mı?
Salihaa16 Gamzeddr benim değerlerim normaldi canım muhtemelen sizinkilerde normal. Sonuclar yakın cıkmıs
Borttee Benimde serbest beta HCG değeri yuksekti 3lu taramada fetal dna istedi doktor sonra içimiz rahat etti ama bu testlerin doğruluk oranı düşük kendinizi strese sokmayin