pnar-06 Happymother_girl çok teşekkür ederim canım 😍 Hayırlısıyla gelir geçer merak etme bende senin gibiydim 13 günlük olduk bile 🤲 Allahım bi avazda kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰
havvasutcu pnar-06 ayy ne güzel cok sevindim adınıza ben 25+4 um ilk olduğu için korku var canim bide geceleri uyuyamiyom
pnar-06 havvasutcu darısı size İnşallah 🥰 ❤️ benimde ilk kendini korkutma canım Allah yardım ediyor bebeğini düşün onunla kavuşmayı düşün 🥰Herşey geçiyo gerçekten kendine inan 😘
havvasutcu pnar-06 tm inşallah benim kide güzel geçer.cok teşekkürler.Dogumu nerde hangi hastanede yaptınız?
Temsi_esma pnar-06 Hayırlı sağlıklı sihhatlice ömrü olsun inşallah 🤲 memnun kaldın mı hemsirelerden doktordan ve refakatçi alıyorlar mı yanına canim
Yaseminnvr pnar-06 benimde aynı şuan 1 cm açıklık var daha sonrasında neler yaptınız açılma olması icin
pnar-06 Temsi_esma çok teşekkür ederim canım evet refakatçi alıyolar hatta doğum sancısı çekerken eşleri alıyolar eşim askerde o yüzden annem vardı yanımda ama doğumdan sonra kadın refakatçi alıyolar
pnar-06 Yaseminnvr yerleri elimle sildim ondan sonra sancım başladı benim ama açıklığım aynıydı yürüyüş yaptım ondan sonra açılmaya başladı