Daisy0000 Yasmiiinn1707 Lansinoh 40 ml aldım. Ama baya yoğun bir kremmiş 10ml olanı da iş görürmüş benimki yüksek ihtimal baya bi artacak
Merveneg Yasmiiinn1707 1 ayı geçti doğum yapalı 4 kere kullanmadım. Sadece günüş kapak kullanıyorum hiç yara vs olmadı çok şükür. Günüş kapak yeterliymiş
nur34_ Yasmiiinn1707 lansinoh dene istersen canmm memnuniyeti cok fazla bna belki iyu gelir gelmez diye 10 ml olandan aldim baska almicm o bile bir sure gider yani