Mucizemmm41 Kızlar yeni öğrendim bende gebeliğimi 1 hafta oldu keseyi görmeyi bekliyorum doktora gittinizmi
BurcuCanKorkmaz Ben gittim canım bende dün öğrendim. Çok tuhafım dünden beri. Sanki ben hamile değilim gibi. Farkında değilim hiçbişeyin sadece bulantım oluyo sabah ve acayip uyuyorum
songul123 BurcuCanKorkmaz ben 6+3 um yeni yeni bulantim falan oluyor oda çok değil uykum çok geliyor bazılarında olmaya biliyormuş belkide rahat hamilelik geçirecez ne belli 😛
Mucizemmm41 songul123 benim oğlumda bulantım pek olmadı 10 haftada bitti ama bunda ne olur bilmiyorum
Mucizemmm41 BurcuCanKorkmaz maşallah kuzum benimki daha gözükmedi nedense bende 4 + 4 olması lazım kenınızdanmı baktılar acaba
Haticeea Bende Pazartesi öğrendim haftaya çarşamba keseyi görmek için çağırdı hep içimde bir korku var ya göremezse diye 🤦♀️