12.haftamda bebeği görmek için gittim ama 9.haftamda ölmüş ve hiç anlamadım belirti vs hiçbirşey olmadı çok üzgünüm nasıl toparlarım bilmiyorum nedeninide merak ediyor insan yarın kürtaj olacağım hamile kalmak bile önemli değilmiş önemli olan sorunsuz ilerlemesi benim gibi aynı durumu yaşayan biri varmı nasıl ilerliyor süreç 😢