ozlemtemel hayır randevu almıyorsun öğleden önce gidip ücretini ödüyorsun daha sonra odasının kapısının yanında ki kağıda ismini yazıyor sırada olanlar ordan sırayla çağırıyorlar ama sınırlı sayıda hasta bakıyor sanırım o yüzden biraz erken gidip ödeme yapman lazım perinatoloji uzmanı kendisi bende Kars dan gitmiştim özeldeki doktorum önermişti onu.