ozlemtemel perinayolojide ne dediler ? Normal doktor bende de görmüştü bi tane sonra detaylı ultrasonda görmediler araştırma hastanesinde de görmediler ama zamanla kaybolan cokmuş . Yanlış bi şeyi de görebiliyorlar o sebeple kafana takma bence elinden gelen dua etmek . Bana ilk kist dediler sonra baska uzman olmayan birisi kanama dedi dedim ne kadar rahat söylüyorsunuz düşünsene bi insanın kafasında kanama olsa ki bu bebek anne karnında müdahale etme şansın yok sonra everdi kıvırdı tam kanama diyemem dedi falan ..