semaa_ Busraa1606 bende 23. Haftayım ama çok net hissedemiyorum 😅 biraz da yapıyla ilgili sanırım karın derisi kalınlığı vs etkiliyormuş
Busraa1606 semaa_ herkes sürekli nasıl hissetmiyorsun bu hafta da oynar diyip durduğu için psikolojim bozuldu resmen😂😂
Nihal5337 Ben ilk 21 haftalıkken hissetmiştim o da hani bağırsak mı bebek mi zor ayırır cinsten :) Gayet normal yani şu an hissetmemen, hele de ilk hamilelikse✨