Ebruznnn 32+4 haftadayız dünden beri geçmeyen bel ağrısı çekiyorum kasıklarıma da vuruyor adet olmuşum da onun ağrısını çekiyor gibiyim sizce bu durumda hastaneye gitmeli miyim