Henüz doğum yapmadım ama bu mama konusunu araştırmıştım bayağı.Banada golden goat maması önerilmişti keçi sütlü,anne sütüne en yakın içerik denildi.Araştırdığımda diğer mamalara göre daha iyi içerikli olduğunu düşündüm.Fakat tek eksisi biraz ağırmış tad olarak her bebek sevmeyebiliyormuş.Ben deneyeceğim .Gaz yapmamış deneyenlere bu arada.