Kizlar sezeryanla dogum yapacagim allah nasip ederse. Yutkunma zorlugu cekiyorum genzim akiyor, arada hapsiriyorum ama en acisi hapsirirken kasiklarima bicak saplanir gibi aci cekiyorum. Oneriniz var mi? Limonlu su, zencefilli pekmez, bal falan tuketiyorum ama bana misin demiyor sanki